Articolul precedent |
Articolul urmator |
243 0 |
SM ISO690:2012 LUCA, Ion. Competitivitatea produselor vinicole moldovenești în contextual celui de-al doilea embargou pe piața federației ruse și liberalizării pieței Uniunii Europene. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 3, 28-29 martie 2014, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2014, Ediţia 3, pp. 152-156. ISBN 978-9975-75-678-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 3, 2014 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 3, Chişinău, Moldova, 28-29 martie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 152-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In at least 20 years of independence and transition to a real market economy, moldavian manufacturers still are not able to use in completion tools for a free economy based on competition, which significantly decreases the attractiveness of our products. If during the planned economy and the first years of independence, they had a product-oriented economy, latterly it is time to cross to a client-oriented economy - to its needs and expectations for a particular product |
||||||
Cuvinte-cheie Competitiveness, product, customer, wine, selling, export diversification, Investment, winemaker, brand, Price, certification |
||||||
|