Competitivitatea produselor vinicole moldovenești în contextual celui de-al doilea embargou pe piața federației ruse și liberalizării pieței Uniunii Europene
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
243 0
SM ISO690:2012
LUCA, Ion. Competitivitatea produselor vinicole moldovenești în contextual celui de-al doilea embargou pe piața federației ruse și liberalizării pieței Uniunii Europene. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 3, 28-29 martie 2014, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2014, Ediţia 3, pp. 152-156. ISBN 978-9975-75-678-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 3, 2014
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
3, Chişinău, Moldova, 28-29 martie 2014

Competitivitatea produselor vinicole moldovenești în contextual celui de-al doilea embargou pe piața federației ruse și liberalizării pieței Uniunii Europene


Pag. 152-156

Luca Ion
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 25 martie 2021


Rezumat

In at least 20 years of independence and transition to a real market economy, moldavian manufacturers still are not able to use in completion tools for a free economy based on competition, which significantly decreases the attractiveness of our products. If during the planned economy and the first years of independence, they had a product-oriented economy, latterly it is time to cross to a client-oriented economy - to its needs and expectations for a particular product

Cuvinte-cheie
Competitiveness, product, customer, wine, selling, export diversification, Investment, winemaker, brand, Price, certification