Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2021-04-08 16:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.31 (6) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2085) |
![]() ROPOT, Traian; WANG, Muhua; STONIER, Francis. Îmbunătățirea calității învățământului superior prin implicarea studenților utilizând experiența cursului ca variabilă de mediere. In: Administrarea Publică. 2021, nr. 1(109), pp. 96-103. ISSN 1813-8489. 10.52327/1813-8489.2021.1(109).09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | |||||
Numărul 1(109) / 2021 / ISSN 1813-8489 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.52327/1813-8489.2021.1(109).09 | |||||
CZU: 378.147.31 | |||||
Pag. 96-103 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Scopul acestei lucrări este de a analiza corelația dintre implicarea studenților și experiența cursului ca mecanism de îmbunătățire a calității studiilor superioare. În mod tradițional, cercetările se concentrau separat asupra implicării studenților sau experienței cursului, dar rămâne de discutat posibilitatea că cea ulterioară să fie percepută ca o variabilă de mediere a evaluării implicării studenților în calitate de instrument de măsurare și îmbunătățire a învățământului universitar. În plus, trebuie argumentat faptul că critica asupra conceptelor implicării studenților și experienței cursului contribuie la dezvoltarea lor ulterioară. |
|||||
Cuvinte-cheie asigurarea calităţii, responsabilitate, educație universitară, implicarea studenților, experiență la curs |
|||||
|