Îmbunătățirea calității învățământului superior prin implicarea studenților utilizând experiența cursului ca variabilă de mediere
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
359 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-02 10:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.31 (6)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2560)
SM ISO690:2012
ROPOT, Traian, WANG, Muhua, STONIER, Francis. Îmbunătățirea calității învățământului superior prin implicarea studenților utilizând experiența cursului ca variabilă de mediere. In: Administrarea Publică, 2021, nr. 1(109), pp. 96-103. ISSN 1813-8489. DOI: https://doi.org/10.52327/1813-8489.2021.1(109).09
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 1(109) / 2021 / ISSN 1813-8489

Îmbunătățirea calității învățământului superior prin implicarea studenților utilizând experiența cursului ca variabilă de mediere

Повышение качества высшего образования за счет привлечения студентов используя опыт курса в качестве переменной-посредника

DOI:https://doi.org/10.52327/1813-8489.2021.1(109).09
CZU: 378.147.31

Pag. 96-103

Ropot Traian, Wang Muhua, Stonier Francis
 
Universitatea Southwest, Chongqing
 
 
Disponibil în IBN: 23 martie 2021


Rezumat

Scopul acestei lucrări este de a analiza corelația dintre implicarea studenților și experiența cursului ca mecanism de îmbunătățire a calității studiilor superioare. În mod tradițional, cercetările se concentrau separat asupra implicării studenților sau experienței cursului, dar rămâne de discutat posibilitatea că cea ulterioară să fie percepută ca o variabilă de mediere a evaluării implicării studenților în calitate de instrument de măsurare și îmbunătățire a învățământului universitar. În plus, trebuie argumentat faptul că critica asupra conceptelor implicării studenților și experienței cursului contribuie la dezvoltarea lor ulterioară.

Cuvinte-cheie
asigurarea calităţii, responsabilitate, educație universitară, implicarea studenților, experiență la curs