STEAM – abordări didactice, inovative în procesul de Predare-învățare evaluare a Chimiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
684 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-09 14:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.854 (41)
Educație (14324)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. STEAM – abordări didactice, inovative în procesul de Predare-învățare evaluare a Chimiei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Metodologii de învăţare eficientă în contextul noilor provocări societale, 26 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 6, pp. 37-41. ISBN 978-9975-76-323-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 6, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26 februarie 2021

STEAM – abordări didactice, inovative în procesul de Predare-învățare evaluare a Chimiei

CZU: 372.854

Pag. 37-41

Cazacioc Nadejda
 
Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2021