Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
328 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-28 21:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111'344 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Limba engleză (671) |
SM ISO690:2012 USATÎI, Larisa. Tendinţe moderne în formarea competenţei fonologice în limba engleză. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 103-110. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111'344 | ||||||
Pag. 103-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează o problemă importantă cu referire la tendinţele moderne ce facilitează formarea competenţei fonologice în limba engleză. Rolul şi locul pronunţiei în procesul învăţării limbii engleze s-a modificat începând cu anii 1980. Au apărut noi metode – comunicative –, care asigură o mai bună şi eficientă comunicare interculturală, rezultatele fiind trecerea de la însuşirea aspectelor segmentale la cele suprasegmentale. Acest lucru a impulsionat formarea competenţei fonologice din punct de vedere practic. Tehnologiile moderne ce vizează formarea competenţei fonologice în limba engleză se referă la programele multimedia, computer, tehnologiile informaţionale, utilizarea gesturilor şi mişcarea corpului, inteligibilitate, comprehensiune, utilizarea limbii engleze în calitate de lingua franca. |
||||||
Cuvinte-cheie a facilita, competenţă fonologică, vector, inteligibilitate, comprehensiune, lingua franca, unităţi segmentale şi suprasegmentale, programe multimedia, facilitate, phonological competence, vector, intelligibility, comprehension, lingua franca, segmental and suprasegmental units, multimodal programmes |
||||||
|