Reconsiderarea managementului școlii de arte A. Stârcea”, mun. Chișinău, din perspectiva pedagogiei competențelor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
349 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-05 19:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.67:005 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
Management (1893)
SM ISO690:2012
MÎNDRESCU, Iulia. Reconsiderarea managementului școlii de arte A. Stârcea”, mun. Chișinău, din perspectiva pedagogiei competențelor. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 77-84. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Reconsiderarea managementului școlii de arte A. Stârcea”, mun. Chișinău, din perspectiva pedagogiei competențelor

Reconsidering the management of the art school „Alexei Stârcea”, Chișinău, from the perspective of competence pedagogy”

CZU: 373.67:005

Pag. 77-84

Mîndrescu Iulia12
 
1 Şcoala de arte "A. Stârcea", Chișinau,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2021


Rezumat

În articol se prezintă oportunitatea reconsiderării managementului școlii de arte în actualitate, reconceptualizarea procesului de proiectare-planificare-organizare și desfășurare a procesului educațional din perspectiva competențelor la nivel macrostructural și microstructural, integrată în Proiectul finalităților pedagogice din perspectiva educației instrumental-artistice în raport cu planul de învățământ, conceperea unui Model de învățare a competențelor elementare instrumental-artistice, cu specificarea acestora.

The article addresses the opportunity of reconsidering the management of the art school nowadays, the reconceptualization of the designing-planning-organizational process and the development of the educational process from the perspective of the macro-structural and micro-structural competences, integrated in the Project of the pedagogical aims from the instrumental-artistic education perspective vis-à-vis the education plan, designing a Model for learning the basic instrumental-artistic competences with their respective specification.

Cuvinte-cheie
management, școală de arte, competenţă, model de învățare, educația estetică, interculturalitate,

management, School of Arts, competence, learning model, esthetic education, interculturality