Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
349 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-05 19:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.67:005 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Management (1893) |
SM ISO690:2012 MÎNDRESCU, Iulia. Reconsiderarea managementului școlii de arte A. Stârcea”, mun. Chișinău, din perspectiva pedagogiei competențelor. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 77-84. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.67:005 | ||||||
Pag. 77-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se prezintă oportunitatea reconsiderării managementului școlii de arte în actualitate, reconceptualizarea procesului de proiectare-planificare-organizare și desfășurare a procesului educațional din perspectiva competențelor la nivel macrostructural și microstructural, integrată în Proiectul finalităților pedagogice din perspectiva educației instrumental-artistice în raport cu planul de învățământ, conceperea unui Model de învățare a competențelor elementare instrumental-artistice, cu specificarea acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie management, școală de arte, competenţă, model de învățare, educația estetică, interculturalitate, management, School of Arts, competence, learning model, esthetic education, interculturality |
||||||
|