Articolul precedent |
Articolul urmator |
744 81 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.135.1+373.3 (1) |
Educație (14306) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia, MIDRIGAN, Tatiana. Abordarea textului multimodal în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 235-240. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8811.135.1+373.3 | ||||||
Pag. 235-240 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Textele multimodale combină două sau mai multe moduri, cum ar fi limbajul scris, limbajul vorbit, vizual (imagine statică și în mișcare), semnificația audio, gestuală și spațială. Se utilizează, începînd cu clasa I. Ele sunt mai accesibile și sugerează semnificații, pe care elevul o desprinde mai ușor. |
||||||
Cuvinte-cheie text multimodal, tipuri de texte multimodale, caracteristici ale textului multimodal |
||||||
|