Metodologia studierii poveştilor în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
929 133
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 12:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8821.135.1+373.3 (1)
Educație (14220)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia, BUNESCU-URSU, Lucia. Metodologia studierii poveştilor în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 225-234. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Metodologia studierii poveştilor în clasele primare

CZU: 372.8821.135.1+373.3

Pag. 225-234

Golubiţchi Silvia, Bunescu-Ursu Lucia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Poveştile sunt unele dintre textele cele mai îndrăgite de elevi. Ele răspund exigenţelor fiecărui copil, părinte, bunic, învăţător, profesor sau educator. Lumea fantastică realizează orice dorință. Eroii poveștilor devin prieteni și modele pentru cei mici. Mai mult chiar, povestile sunt „ocazia perfecta” pentru ca elevii sa afle informații și să-și îmbunătățească abilitățile de lectură și de exprimare, atât de utile pentru succesul în viață.

Cuvinte-cheie
poveste, basm, lectura explictivă a poveștii, etape, tipuri de povești, momentele subiectului