Tendințe și percepții privind alegerea Chimiei ca specialitate și carieră
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
437 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 20:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.048.3:54 (1)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (239)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (1997)
SM ISO690:2012
PÎRGARI, Rovim, CHIŞCA, Diana. Tendințe și percepții privind alegerea Chimiei ca specialitate și carieră. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 210-214. ISBN 978-9975-76-319-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Tendințe și percepții privind alegerea Chimiei ca specialitate și carieră

CZU: 37.048.3:54

Pag. 210-214

Pîrgari Rovim1, Chişca Diana2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Mircea cel Bătrân“, Chişinău
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

În studiul dat ne-am referit la tendințele și percepțiile elevilor/studenților privind alegerea chimiei ca specialitate și carieră. Am analizat chestionarele completate de către elevii din liceu și specialiști în domeniul chimiei, privind determinarea tendințelor elevilor de liceu/ colegiu de a urma o profesie în domeniul chimiei și motivația angajaților ce activează în domenii tangente cu chimia. Din rezultatele chestionarelor am observat că elevii pot fi motivați să îmbrățișeze o profesie din domeniul chimiei de către cadrele didactice și de posibilitatea de a avea unui salariu decent.

In this study we referred to the trends and perceptions of students regarding the choice of chemistry as a specialty and career. We analyzed the questionnaires completed by high school students and chemistry specialists, regarding the determination of the tendencies of high school / college students to follow a career in the field of chemistry and the motivation of employees working in fields tangent to chemistry. From the results of the questionnaires we noticed that students can be motivated to embrace a profession in the field of chemistry by teachers and the possibility of having a decent salary.

Cuvinte-cheie
orientare profesională, carieră în domeniul chimiei, STEM, educație profesională,

professional orientation, career in chemistry, stem, vocational education