Formarea competențelor specifice la Geografie prin abordare curriculară integrată
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
473 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-11 19:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:91 (8)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430)
SM ISO690:2012
VERINGA, Tamara. Formarea competențelor specifice la Geografie prin abordare curriculară integrată. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 84-88. ISBN 978-9975-76-319-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Formarea competențelor specifice la Geografie prin abordare curriculară integrată

CZU: 37.016.046:91

Pag. 84-88

Veringa Tamara
 
Gimnaziul Covurlui Leova
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

Abordarea curriculară integrată este o prioritate educaţională a mileniului III care pune accentul simultan pe multiple aspecte ale dezvoltării elevului: intelectuală, emoţională, socială, fizică, estetică. În calitate de profesor de geografie, biologie şi chimie am experiență şi practic învățarea integrată atât prin metodele aplicate cât şi prin conţinuturile lecţiilor. Realizez activităţi de învăţare integrată pe orizontal: reunesc într-un ansamblu coerent două sau mai multe obiecte de studiu, aparţinând unor arii curriculare diferite (exemplu: geografie-biologie-artă plastică), pe verticală : reunesc două sau mai multe obiecte de studiu din aceeaşi arie curriculară (exemplu:geografie-istorielmbă română) şi mixt (exemplu: geografie-istorie-matematică-artă plastică).

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, activitate de învăţare integrată