Articolul precedent |
Articolul urmator |
473 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-11 19:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:91 (8) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430) |
SM ISO690:2012 VERINGA, Tamara. Formarea competențelor specifice la Geografie prin abordare curriculară integrată. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 84-88. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:91 | ||||||
Pag. 84-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea curriculară integrată este o prioritate educaţională a mileniului III care pune accentul simultan pe multiple aspecte ale dezvoltării elevului: intelectuală, emoţională, socială, fizică, estetică. În calitate de profesor de geografie, biologie şi chimie am experiență şi practic învățarea integrată atât prin metodele aplicate cât şi prin conţinuturile lecţiilor. Realizez activităţi de învăţare integrată pe orizontal: reunesc într-un ansamblu coerent două sau mai multe obiecte de studiu, aparţinând unor arii curriculare diferite (exemplu: geografie-biologie-artă plastică), pe verticală : reunesc două sau mai multe obiecte de studiu din aceeaşi arie curriculară (exemplu:geografie-istorielmbă română) şi mixt (exemplu: geografie-istorie-matematică-artă plastică). |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, activitate de învăţare integrată |
||||||
|