Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
721 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 10:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 BUDURIN-FURCULIŢĂ, Cristina, ȚÎBULEAC, Mariana, ROTARU, Irina. Motivația valorificată dintr-o perspectivă triadică: profesor – elev – proces educațional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 1(125), pp. 30-34. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560618 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4560618 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 30-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Motivația în procesul educațional condiționează dezvoltarea numai în cazul când este asamblată triadic (profesor – elev – tehnici didactice). Valorificată în sens îngust însă, aceasta se va manifesta doar sub aspectul existenței unui mediator al procesului, și anume cel al relaționării celor trei elemente. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, elev, tehnici, motivaţie, intrinsec, extrinsec, relaționare, teacher, student, techniques, motivation, intrinsic, extrinsic, relationship |
||||||
|