Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
519 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-15 00:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (150) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 GAVRILIŢĂ, Raisa. Elemente interactive în cadrul predării la distanță. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 1(125), pp. 23-27. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560604 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560604 | |||||
CZU: 37.018.43 | |||||
Pag. 23-27 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Timpul special în care trăim ne-a arătat cu prisosință că avem nevoie de abilități digitale mai mult ca niciodată. Învățarea la distanță a devenit atât o cerință, cât și o salvare a procesului de educație. Profesorii organizează orele online cât mai interesant posibil, utilizând diverse strategii interactive. În acest articol prezentăm mai multe instrumente menite să eficientizeze instruirea la distanță. |
|||||
Cuvinte-cheie strategii interactive, învățare la distanță, divertisment, instrumente virtuale, orientări didactice, părinţi, elevi, interactive, distance learning, entertaining, virtual tools, teaching guidelines, parents, students |
|||||
|