Elemente interactive în cadrul predării la distanță
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
519 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-15 00:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43 (150)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
GAVRILIŢĂ, Raisa. Elemente interactive în cadrul predării la distanță. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 1(125), pp. 23-27. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560604
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455

Elemente interactive în cadrul predării la distanță

Interactive Elements in Online Teaching

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560604
CZU: 37.018.43

Pag. 23-27

Gavriliţă Raisa12
 
1 Liceul Teoretic „M. Sadoveanu“, or. Călăraşi,
2 Centrul Educaţional Pro Didactica
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2021


Rezumat

Timpul special în care trăim ne-a arătat cu prisosință că avem nevoie de abilități digitale mai mult ca niciodată. Învățarea la distanță a devenit atât o cerință, cât și o salvare a procesului de educație. Profesorii organizează orele online cât mai interesant posibil, utilizând diverse strategii interactive. În acest articol prezentăm mai multe instrumente menite să eficientizeze instruirea la distanță.

The special time we live in has shown that we need digital skills more than ever. Distance learning has become both a requirement and a rescue of the education process. Teachers make online classes as interesting as possible and use various interactive strategies. In this article we present several tools that enable teachers and students to have successful and efficient distance classes.

Cuvinte-cheie
strategii interactive, învățare la distanță, divertisment, instrumente virtuale, orientări didactice, părinţi, elevi,

interactive, distance learning, entertaining, virtual tools, teaching guidelines, parents, students