Recuperarea dificultăților de comunicare – factor important în procesul de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități în medii comune de invățare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
510 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-13 15:51
SM ISO690:2012
CURILOV, Svetlana. Recuperarea dificultăților de comunicare – factor important în procesul de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități în medii comune de invățare. In: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi, 22-23 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, pp. 112-117. ISBN 978-9975-46-403-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi 2019
Conferința "Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi"
Chişinău, Moldova, 22-23 noiembrie 2018

Recuperarea dificultăților de comunicare – factor important în procesul de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități în medii comune de invățare


Pag. 112-117

Curilov Svetlana
 
Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2021


Rezumat

Inclusive education offers equal opportunities to children with disabilities and access to quality education in common learning environments. Adaptation of the child with disabilities to the school environment involves several factors, among which the communication factor. The developmental specificity of children with different types of disability determines the success or failure of the act of communication. Recuperation of difficulties in this aspect helps children with disabilities to increase communication functionality and other areas of development respectively.

Cuvinte-cheie
communication difficulties, school adaptation process, children with disabilities, common learning environments