Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
540 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-02 11:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (246) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 COTOVIŢCAIA, Daniela, GONCEARUC, Mariana. Educația prin artă – probleme actuale și de perspectivă în formarea competențelor interpretative ale elevului pianist. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 157-161. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557344 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557344 | ||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 157-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conținutul educației are o sferă mai largă decât conținuturile procesului educațional, acesta din urmă fiind reprezentat numai prin valorile propuse și organizate de școală. Valorificarea conceptuală a mediului muzical non-formal va favoriza preocuparea domeniului educației muzicale, în sensul în care acesta va asigura o continuitate productivă prin urmărirea unei evoluții și succesiuni din perspectivă teleologică a procesului de afirmare independentă în corelare proprie cu mediul muzical, pretutindeni existent. În acest context, toate politicile naționale subliniază importanța dimensiunii culturale și nevoia de a promova abilitățile artistice și creative ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie mediu muzical nonformal, cunoaștere muzicală independentă, educație prin artă, elev pianist, non-formal music environment, independent music cognition, art education, student pianist |
||||||
|