Particularități ale limbajului copiilor din perspectivă de gen
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
558 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 18:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.043.1:81΄27 (1)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (245)
Lingvistică. Limbi (5038)
SM ISO690:2012
DOLINSCHI, Cristina. Particularități ale limbajului copiilor din perspectivă de gen. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 98-100. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557248
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Particularități ale limbajului copiilor din perspectivă de gen

Particularities of children's language from a gender perspective

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557248
CZU: 37.043.1:81΄27

Pag. 98-100

Dolinschi Cristina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2021


Rezumat

În prezentul studiu s-a întreprins o analiză teoretică comparativă a dezvoltării limbajului la copii din perspectivă de gen, cu accent preponderent pe doi factori care contribuie nemijlocit la conturarea diferențelor gender pe dimensiunea lingvistică: factorul neuropsihologic și factorul familial.

The present study is a comparative theoretical analysis of language development in children from a gender perspective, with a predominant focus on two factors that directly contribute to shaping gender differences in the linguistic dimension: the neuropsychological factor and the family factor.

Cuvinte-cheie
limbaj, diferențe gender, creier, relaţie părinte-copil, abilități lingvistice,

language, gender differences, Brain, parent-child relationship, language skills