Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
558 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 18:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.043.1:81΄27 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (245) |
Lingvistică. Limbi (5038) |
SM ISO690:2012 DOLINSCHI, Cristina. Particularități ale limbajului copiilor din perspectivă de gen. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 98-100. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557248 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557248 | ||||||
CZU: 37.043.1:81΄27 | ||||||
Pag. 98-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul studiu s-a întreprins o analiză teoretică comparativă a dezvoltării limbajului la copii din perspectivă de gen, cu accent preponderent pe doi factori care contribuie nemijlocit la conturarea diferențelor gender pe dimensiunea lingvistică: factorul neuropsihologic și factorul familial. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, diferențe gender, creier, relaţie părinte-copil, abilități lingvistice, language, gender differences, Brain, parent-child relationship, language skills |
||||||
|