Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
489 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 22:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064.3:159.22 (1) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (114) |
FILOSOFIE. PSIHOLOGIE (4556) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Aspecte structural-organizaționale ale activității psihologice privind dezvoltarea sferei relaționale a elevului în sistemul de învățământ general național. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 69-76. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557159 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557159 | ||||||
CZU: 37.064.3:159.22 | ||||||
Pag. 69-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este efectuată analiza politicilor naționale privind asigurarea activității psihologice în sistemul de învățământ general din perspectiva abordării societale contemporane. Respectiv, prin conturarea dimensiunilor psihologice esențiale, se identifică problemele majore ce completează domeniul de dezvoltare a sferei relaționale a elevilor. Totodată, este consolidată o bază de date constituită în urma generalizării rezultatelor expuse de către un grup de psihologi în cadrul experimental, promovat prin utilizarea chestionarului comun (IȘE, USM, CRAP), în format Google Drive, administrat online. Materialul expus este asociat și cu optimizarea procesului de incluziune și de adaptare a elevilor cu cerințe educative speciale în instituțiile de învățământ general prin elementul relaționării. |
||||||
Cuvinte-cheie provocări societale, asistenţă psihologică, relaționare, copii cu cerințe educative speciale (CES), societal challenges, psychological assistance, relationships, children with special educational needs |
||||||
|