Articolul precedent |
Articolul urmator |
363 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-09 18:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091.33-027.22:792.028:811.111 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521) |
Limba engleză (671) |
SM ISO690:2012 ОЛИНЕЦ, Татьяна. Ролевая игра как средство формирования социокультурной компетентности учащихся младших классов на уроках английского языка. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 12 februarie 2021, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2021, Vol.1, pp. 732-736. ISBN 978-9975-3496-2-8; 978-9975-3496-1-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 12 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.091.33-027.22:792.028:811.111 | ||||||
Pag. 732-736 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents a role play as an important component of a modern English lesson in primary school. The concept of «role play» is found out and its role in the process of adaptation of a primary school pupil in a foreign language communicative space is defined. It is proved that role play is an effective method of forming English-language cultural competence and development of communicative skills. |
||||||
Cuvinte-cheie role play, foreign language, cultural competence, communicative skills, language and cultural situation, primary school pupils, English lesson |
||||||
|