Articolul precedent |
Articolul urmator |
274 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-03-24 13:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:373.2.091.12.011.3-051 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 ПУКАС, Иванна. Дистанционное обучение в системи MOODLE как средство обучения будущих педагогов дошкольного образования. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 12 februarie 2021, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2021, Vol.1, pp. 569-572. ISBN 978-9975-3496-2-8; 978-9975-3496-1-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 12 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378:373.2.091.12.011.3-051 | ||||||
Pag. 569-572 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is dedicated to the topical problem of modern education - remote knowledge. The platform of remote navigation Moodle is presented, and the main characteristics of the communication in the organization of remote communication. The necessity of using Moodle in preparation of future specialists of preschool education. The main advantages of working in the Moodle system are highlighted. |
||||||
Cuvinte-cheie distance learning, information middle course, electronic starting course Moodle, electronic starting course |
||||||
|