Articolul precedent |
Articolul urmator |
418 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-22 13:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (708) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia, BUGA, Oleg. Cultivarea atitudinilor în procesul de învăţare. In: Creativitatea şi dezvoltarea personală : dimensiuni psihologice și filozofice, 22-23 octombrie 2020, Iaşi. România, Iaşi: Performantica, 2020, Ediția a-XI-a, Vol. 1, pp. 183-188. ISBN 978-606-685-717-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creativitatea şi dezvoltarea personală : dimensiuni psihologice și filozofice Ediția a-XI-a, Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Creativitatea şi dezvoltarea personală : dimensiuni psihologice și filozofice" Iaşi, Romania, 22-23 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 183-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The concept of learning attitude designate all the internal factors of student's personality that lead, guide, organize and support learning efforts. These internal factors are the reasons, that is, those mental causes - images, judgments, ideas - that appear as a result of reflecting in the school consciousness of the objects, situations and demands of the environment and which relate to students’ needs, causing certain emotional tensions. |
||||||
Cuvinte-cheie attitude, learning, education, values, work, motivation |
||||||
|