Cultivarea atitudinilor în procesul de învăţare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
418 18
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-22 13:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (708)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
MELNIC, Natalia, BUGA, Oleg. Cultivarea atitudinilor în procesul de învăţare. In: Creativitatea şi dezvoltarea personală : dimensiuni psihologice și filozofice, 22-23 octombrie 2020, Iaşi. România, Iaşi: Performantica, 2020, Ediția a-XI-a, Vol. 1, pp. 183-188. ISBN 978-606-685-717-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Creativitatea şi dezvoltarea personală : dimensiuni psihologice și filozofice
Ediția a-XI-a, Vol. 1, 2020
Conferința "Creativitatea şi dezvoltarea personală : dimensiuni psihologice și filozofice"
Iaşi, Romania, 22-23 octombrie 2020

Cultivarea atitudinilor în procesul de învăţare

Cultivating attitudes in the learning process

CZU: 37.015.3

Pag. 183-188

Melnic Natalia1, Buga Oleg2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2021


Rezumat

The concept of learning attitude designate all the internal factors of student's personality that lead, guide, organize and support learning efforts. These internal factors are the reasons, that is, those mental causes - images, judgments, ideas - that appear as a result of reflecting in the school consciousness of the objects, situations and demands of the environment and which relate to students’ needs, causing certain emotional tensions.

Cuvinte-cheie
attitude, learning, education, values, work, motivation