Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
411 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-15 14:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111'243:316.77 (1) |
Limba engleză (671) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (789) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Ion. Competența comunicativă interculturală în cadrul cursurilor de limbă engleză pentru scopuri specifice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2020, nr. 10(140), pp. 159-166. ISSN 1811-2668. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4475408 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(140) / 2020 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4475408 | ||||||
CZU: 811.111'243:316.77 | ||||||
Pag. 159-166 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne-am propus să abordăm exigența și necesitatea cultivării competențelor comunicative interculturale în cadrul cursurilor de limbă engleză pentru scopuri specifice, fapt ce va facilita evoluția studentului într-un profesionist competent, capabil să interacționeze eficient cu persoane din medii culturale diverse. Încercăm efectuarea unei descrieri adecvate a competenței comunicării interculturale într-un context globalizat al locului de muncă, incluzând o revizuire a elementelor interculturale și proporția lor în cursurile ESS pentru diverse discipline. Ținem să analizăm adoptarea și adaptarea diverselor abordări de predare interculturală și activități de clasă ghidate de profesorii de ESS care preiau rolul de mediator în procesul de predare-învățare, folosind instrumente de evaluare pentru a măsura eficacitatea predării și evaluarea competenței de comunicare interculturală a studenților. |
||||||
Cuvinte-cheie engleza pentru scopuri specifice (ESS), competență comunicativă interculturală (CCI), competenţă lingvistică, comunicare interculturală, conștientizare interculturală, interdisciplinaritate, lingvistică contrastivă, English for Specific Purposes (ESP), Intercultural Communicative Competence (ICC), linguistic competence, intercultural communication, intercultural awareness, inter-disciplinarity, contrastive linguistics |
||||||
|