Articolul precedent |
Articolul urmator |
326 0 |
SM ISO690:2012 АНИСИМОВА, Ольга, МОСКОВКИНА, Ирина. Роль стратегического маркетинга в формировании конкурентоспособности предприятия. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 5, 25-26 martie 2016, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Ediţia 5, pp. 87-91. ISBN 978-9975-75-791-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 5, 2016 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 5, Chişinău, Moldova, 25-26 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 87-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
To ensure the competitive position of the enterprise in the market is necessary to use all the variety of strategic and tactical marketing practices. Effective market activity, conducting targeted competition requires manufacturers proficiency efficient marketing management. The most important function of marketing management in the enterprise are marketing planning, organization and control of marketing activities. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, strategic marketing planning, competitive, competitor strategy, company |
||||||
|