Dimensiuni inovative ale Curriculumului naţional la Educaţia Fizică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
525 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 19:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091:796 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
Divertisment. Jocuri. Sport (1700)
SM ISO690:2012
ADOMNIŢA, Serghei. Dimensiuni inovative ale Curriculumului naţional la Educaţia Fizică. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 115-118. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4415136
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470

Dimensiuni inovative ale Curriculumului naţional la Educaţia Fizică

Innovative dimensions of the national curriculum for physical education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4415136
CZU: 373.091:796

Pag. 115-118

Adomniţa Serghei
 
Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu”, Orhei
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2021


Rezumat

În ultimii ani, lecţiile de educaţie fizică în şcoală au pierdut considerabil din popularitate, iar motivaţia în scădere a elevilor faţă de acestea poate fi explicată de conţinuturile standardizate. În asemenea condiţii, aprobarea noului Curriculum la Educaţia fizică a asigurat diversificarea ofertei şi modernizarea acestei discipline. Totodată, cadrele didactice au obţinut un şir de libertăţi în ceea ce priveşte proiectarea unor module ce suscită interesul copiilor şi tinerilor faţă de acest obiect de studiu şi, mai ales, pentru orele care aduc multă exuberanţă şi sănătate.

In recent years, physical education lessons in schools have lost considerable popularity, and students' declining motivation for it can be explained by standardized content. In such conditions, the approval of the new Curriculum for Physical Education ensures the diversification of the offer and the modernization of this discipline. At the same time, teachers have obtained a number of freedoms in terms of designing modules that support the interest of children and young people for this discipline of study, especially, for classes that bring a lot of exuberance and health.

Cuvinte-cheie
educație fizică, curriculum, calitatea educaţiei, module la alegere, proiectarea demersului educaţional,

physical education, curriculum, quality of education, modules of your choice, design of the educational approach