Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
525 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 19:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091:796 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 ADOMNIŢA, Serghei. Dimensiuni inovative ale Curriculumului naţional la Educaţia Fizică. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 115-118. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4415136 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4415136 | ||||||
CZU: 373.091:796 | ||||||
Pag. 115-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimii ani, lecţiile de educaţie fizică în şcoală au pierdut considerabil din popularitate, iar motivaţia în scădere a elevilor faţă de acestea poate fi explicată de conţinuturile standardizate. În asemenea condiţii, aprobarea noului Curriculum la Educaţia fizică a asigurat diversificarea ofertei şi modernizarea acestei discipline. Totodată, cadrele didactice au obţinut un şir de libertăţi în ceea ce priveşte proiectarea unor module ce suscită interesul copiilor şi tinerilor faţă de acest obiect de studiu şi, mai ales, pentru orele care aduc multă exuberanţă şi sănătate. |
||||||
Cuvinte-cheie educație fizică, curriculum, calitatea educaţiei, module la alegere, proiectarea demersului educaţional, physical education, curriculum, quality of education, modules of your choice, design of the educational approach |
||||||
|