Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
541 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 11:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:78 (2) |
Organizarea instruirii (533) |
Muzică (1809) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia, COTOVIŢCAIA, Daniela. Curriculumul pentru domeniul Arte, profilul Muzică: actualitate şi viziuni de perspectivă.. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 108-114. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4415237 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4415237 | ||||||
CZU: 37.091:78 | ||||||
Pag. 108-114 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Societatea modernă, prin dinamismul său, prin flexibilitatea sa, în care deschiderea spre inovaţii solicită un model nou al personalităţii umane, e capabilă să facă faţă cerinţelor secolului XXI, care s-a anunţat ca un mileniu al schimbărilor continue. În procesul dezvoltării curriculare, este important să se ţină cont de o serie de procese emergente şi provocări-cheie, în fond, toate rezultate ale democratizării şi globalizării, care au un rol determinant în conturarea priorităţilor de viitor ale educaţiei. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculumul la profilul Muzică, învățământ nonformal, proces de formare, competenţă muzicală, music curriculum, non-formal education, training process, music competence |
||||||
|