Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
768 73 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 19:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 MIHĂILĂ, Monica-Maria, PETROVSCHI, Nina. O nouă viziune asupra strategiilor didactice. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 55-60. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4415227 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4415227 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 55-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol abordăm strategiile didactice care să corespundă nevoilor de învăţare ale elevului de azi. Procesul de învăţământ are ca fundament strategia pe care profesorul o creează, o inventează, o descoperă, construind ceva temeinic, solid pentru a dezvolta cunoştinţele, abilităţile şi atitudinile copilului şi tânărului. Pentru a obţine o strategie eficientă, este nevoie de tact pedagogic, dăruire şi implicare. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie activă, strategie interactivă, învățare interactivă, cooperare, colaborare, active strategy, interactive strategy, interactive learning, Cooperation, collaboration |
||||||
|