O nouă viziune asupra strategiilor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
768 73
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 19:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091 (72)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Monica-Maria, PETROVSCHI, Nina. O nouă viziune asupra strategiilor didactice. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 55-60. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4415227
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470

O nouă viziune asupra strategiilor didactice

A new vision on teaching strategies

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4415227
CZU: 373.091

Pag. 55-60

Mihăilă Monica-Maria12, Petrovschi Nina3
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău,
3 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2021


Rezumat

În acest articol abordăm strategiile didactice care să corespundă nevoilor de învăţare ale elevului de azi. Procesul de învăţământ are ca fundament strategia pe care profesorul o creează, o inventează, o descoperă, construind ceva temeinic, solid pentru a dezvolta cunoştinţele, abilităţile şi atitudinile copilului şi tânărului. Pentru a obţine o strategie eficientă, este nevoie de tact pedagogic, dăruire şi implicare.

In this article we consider the approach of teaching strategies that correspond to the learning needs of the student at the moment. The educational process is based on the strategy that the teacher creates, invents, discovers by building something reliable, solid to develop the knowledge, skills and attitudes of the student. To obtain an effective strategy requires pedagogical tact, dedication and involvement.

Cuvinte-cheie
strategie activă, strategie interactivă, învățare interactivă, cooperare, colaborare,

active strategy, interactive strategy, interactive learning, Cooperation, collaboration