Model managerial de gestionare eficientă a timpului în instituţia de învăţământ
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
470 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 11:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.07 (9)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
MELNIC, Natalia. Model managerial de gestionare eficientă a timpului în instituţia de învăţământ. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 39-45. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4415217
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470

Model managerial de gestionare eficientă a timpului în instituţia de învăţământ

Managerial model of efficient time management in the educational institution

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4415217
CZU: 373.07

Pag. 39-45

Melnic Natalia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2021


Rezumat

Modelul preconizat de gestionare eficientă a timpului în instituţia de învăţământ are o însemnată tentă metodologică specifică pentru activitatea managerială desfăşurată într-o unitate educaţională. Metodologia în sens larg este o componentă a oricărei activităţi. Devenind obiect de cunoaştere, învăţare şi perfecţionare, ea este învăţătura despre structura, logica organizării şi mişcării spre atingerea scopului scontat prin mecanismele sale interne, folosirea principiilor de construire, formelor şi metodelor activităţii de cunoaştere ştiinţifică.

The expected Model of effective time management in the educational institution has a significant methodological tendency specific to the managerial activity carried out in an educational institution. Methodology in the broad sense is a component of any activity. Becoming an object of knowledge, learning and improvement, it is the teaching about the structure, the logic of organization and movement towards achieving the expected goal through its internal mechanisms, the use of the principles of construction, forms and methods of scientific knowledge activity

Cuvinte-cheie
managementul timpului, educaţie, eficienţă, gestionare, competenţă, model, conducere, instituţie de învăţământ,

time management, education, efficiency, management, competence, model, leadership, educational institution