Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
470 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 11:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.07 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Model managerial de gestionare eficientă a timpului în instituţia de învăţământ. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 39-45. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4415217 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4415217 | ||||||
CZU: 373.07 | ||||||
Pag. 39-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modelul preconizat de gestionare eficientă a timpului în instituţia de învăţământ are o însemnată tentă metodologică specifică pentru activitatea managerială desfăşurată într-o unitate educaţională. Metodologia în sens larg este o componentă a oricărei activităţi. Devenind obiect de cunoaştere, învăţare şi perfecţionare, ea este învăţătura despre structura, logica organizării şi mişcării spre atingerea scopului scontat prin mecanismele sale interne, folosirea principiilor de construire, formelor şi metodelor activităţii de cunoaştere ştiinţifică. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul timpului, educaţie, eficienţă, gestionare, competenţă, model, conducere, instituţie de învăţământ, time management, education, efficiency, management, competence, model, leadership, educational institution |
||||||
|