Articolul precedent |
Articolul urmator |
556 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-19 18:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.212:316.7 (1) |
Educație (15294) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (843) |
SM ISO690:2012 ANDRIUȚĂ, Liliana. Strategii activ-participative – demersuri acţionale eficiente de formare a competenţelor de comunicare a elevilor. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 21-25. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
||||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 371.212:316.7 | ||||||||
Pag. 21-25 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
The exploration of a literary text through active-participative strategies is the main condition for an effective building of communicative skills for the primary class’ pupils. |
||||||||
Cuvinte-cheie didactic strategy, competence, communication, literary text, pupils |
||||||||
|