Transformări în raportul artă – învățare școlară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
311 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-23 15:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.31:7.01 (1)
Educație (14220)
Estetică. Filozofie. Gust. Teoria artei în general (108)
SM ISO690:2012
MORARI, Marina. Transformări în raportul artă – învățare școlară. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 92-96. ISBN 978-9975-50-255-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Transformări în raportul artă – învățare școlară

CZU: 371.31:7.01

Pag. 92-96

Morari Marina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2021


Rezumat

Art education is a fundamental component of the curriculum, because it is closely linked to the intellectual, social, cultural and emotional development of the student. The status of the arts in the education system is configured from two perspectives: art as a school subject, art as an artistic activity. The article characterizes and describes the opportunities to learn the arts in the context of the pandemic situation.

Cuvinte-cheie
art education, music education, artistic activities, fields of artistic knowledge, learning activity