Articolul precedent |
Articolul urmator |
668 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-13 08:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034/.035 (1) |
Educație (15470) |
SM ISO690:2012 BARCARI, Dina. The anthropological perspective on multicultural education. Contexts that contribute to an intercultural dialogue. In: Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane: Dezvoltarea personală și educația pentru societate: temeiuri epistemologice actuale, 19-20 noiembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Moldova, 2020, Ediția a 4-a, pp. 69-70. ISBN 978-9975-152-62-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane Ediția a 4-a, 2020 |
||||||||
Conferința "Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane" Chişinău, Moldova, 19-20 noiembrie 2020 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.034/.035 | ||||||||
Pag. 69-70 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Conceptul de educație multiculturală a fost introdus pentru prima dată în educația publică de subculturile de clasă din Statele Unite, pentru a evidenția pluralismul cultural și egalitatea în educația publică. Scopul acestora a fost crearea unui sistem educațional pluralist. Educația multiculturală rămâne încă o idee alternativă pentru subculturi, antropologi și educatorii de pluralism cultural. Conceptul de educație multiculturală utilizat în economie și politică este diferit de modul în care a rulat acest concept utilizat în sistemele școlare, în care relațiile de putere rămân în mod substanțial nealterate și în cazul în care elaborarea de politici e diferită. |
||||||||
Cuvinte-cheie multiculturalism, educaţie, antropologie, dialog intercultural, multiculturalism, education, anthropology, intercul-tural dialogue |
||||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Barcari, D.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en,ro'>The anthropological perspective on multicultural education. Contexts that contribute to an intercultural dialogue</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-152-62-4</relatedIdentifier> <subjects> <subject>multiculturalism</subject> <subject>educaţie</subject> <subject>antropologie</subject> <subject>dialog intercultural</subject> <subject>multiculturalism</subject> <subject>education</subject> <subject>anthropology</subject> <subject>intercul-tural dialogue</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.034/.035</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Conceptul de educație multiculturală a fost introdus pentru prima dată în educația publică de subculturile de clasă din Statele Unite, pentru a evidenția pluralismul cultural și egalitatea în educația publică. Scopul acestora a fost crearea unui sistem educațional pluralist. Educația multiculturală rămâne încă o idee alternativă pentru subculturi, antropologi și educatorii de pluralism cultural. Conceptul de educație multiculturală utilizat în economie și politică este diferit de modul în care a rulat acest concept utilizat în sistemele școlare, în care relațiile de putere rămân în mod substanțial nealterate și în cazul în care elaborarea de politici e diferită.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The concept of multicultural education was first introduced in public education by class subcultures in the United States to highlight cultural pluralism and equality in public education. Their purpose was to create a pluralistic educational system. Multicultural education still remains an alternative idea for subcultures, anthropologists and educators of cultural pluralism. The concept of multicultural education used in economics and politics is different from how this concept used in school systems has run in which power relations remain substantially unaltered and where policy-making is different.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>