Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
621 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 17:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26:37.046.14 (1) |
Educație (14220) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (246) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia. Evaluarea bazată pe competențe în învățământul general. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 152-158. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.152-158 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.152-158 | ||||||
CZU: 371.26:37.046.14 | ||||||
Pag. 152-158 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea modernă este bazată pe „judecățile de valoare” ale elevilor, pe procesele cognitive ale elevului și centrată pe competențe, constituindu-se ca proces, oferind informații despre rezultatele școlare. La disciplinele școlare competența se obiectivizează, mai ales, prin atitudinea elevului față de sine și față de societate. O competență poate fi evaluată prin mai multe produse școlare. Produsul transdisciplinar, care este comun mai multor discipline școlare, permite evaluarea mai multor competențe. Evaluarea bazată pe competențe presupune capacitatea de transfer pentru rezolvarea problemelor concrete pentru situația nouă. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, evaluare modernă, competenţă, performanţă, rezultat, evaluation, modern evaluation, competence, performance, result |
||||||
|