Articolul precedent |
Articolul urmator |
495 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 15:02 |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Lilia. Abordarea de marketing în dezvoltarea itinerariilor turistice. In: Problematica patrimoniului arhitectural în Republica Moldova: Evaluarea imobilului conform standardelor internaționale de evaluare, 11-13 noiembrie 2020, Chișinău. Chișinău: MS Logo, 2020, pp. 67-75. ISBN 978-9975-3481-3-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Problematica patrimoniului arhitectural în Republica Moldova 2020 | ||||||
Seminarul "Problematica patrimoniului arhitectural în Republica Moldova" Chișinău, Moldova, 11-13 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 67-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The marketing approach in the development of tourist itineraries is meant to ensure the satisfaction of tourists' needs. When creating competitive, original and attractive tourist itineraries, the motivation of tourists must be taken into account, in order to arouse the curiosity of tourists, to offer the tourist satisfaction, comfort and quality tourist services. Effective marketing policies and strategies ensure competitive advantages for tourist destinations. |
||||||
Cuvinte-cheie patrimoniu arhitectural-istoric, politici de marketing turistic. |
||||||
|