Proiectarea curriculară centrată pe elev: cadrul formal și non-formal
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
607 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 15:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372 (685)
Educație (14256)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Proiectarea curriculară centrată pe elev: cadrul formal și non-formal. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 101-109. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.101-109
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Proiectarea curriculară centrată pe elev: cadrul formal și non-formal

Student-centered curricular design: formal and non-formal framework

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.101-109
CZU: 372

Pag. 101-109

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2021


Rezumat

În articolul dat se abordează problema proiectării curriculare din perspectiva educației centrate pe elev. Accentul este pus pe definirea conceptului de proiectare curriculară, descrierea demersurilor teoretice și metodologice, identificarea și argumentarea particularităților unui curriculum centrat pe elev și valorificarea acestuia în cadrul învățământului formal și non-formal.

This article addresses the issue of curriculum design from the perspective of student-centered education. The emphasis is on defining the concept of curriculum design, describing the theoretical and methodological approaches, identifying and arguing the peculiarities of a student-centered curriculum and capitalizing on it in formal and non-formal education.

Cuvinte-cheie
curriculum, proiectare curriculară, modele de proiectare, curriculum centrat pe elev,

curriculum, curriculum design, design models, student-centered curriculum