Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
607 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 15:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372 (685) |
Educație (14256) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Proiectarea curriculară centrată pe elev: cadrul formal și non-formal. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 101-109. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.101-109 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.101-109 | ||||||
CZU: 372 | ||||||
Pag. 101-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat se abordează problema proiectării curriculare din perspectiva educației centrate pe elev. Accentul este pus pe definirea conceptului de proiectare curriculară, descrierea demersurilor teoretice și metodologice, identificarea și argumentarea particularităților unui curriculum centrat pe elev și valorificarea acestuia în cadrul învățământului formal și non-formal. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, proiectare curriculară, modele de proiectare, curriculum centrat pe elev, curriculum, curriculum design, design models, student-centered curriculum |
||||||
|