Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1075 126 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 14:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.854 (41) |
Educație (14324) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda, COROPCEANU, Eduard. Jocurile didactice online la chimie – factor motivant în instruirea bazată pe concepția stem. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 79-90. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.79-90 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.79-90 | |||||||
CZU: 372.854 | |||||||
Pag. 79-90 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Idealul educațional al școlii moderne urmărește formarea personalităților cu potențial creativ și inovator. Jocurile didactice online sunt atractive în organizarea și desfășurarea procesului educațional, solicitând manifestarea unei gândiri originale, inovative. Ele oferă posibilitatea integrării tehnologiilor informaționale cu domeniul Științe ale naturii, prezentând o formă a instruirii STEM. |
|||||||
Cuvinte-cheie joc didactic online, chimie, wordwall, genially, LearningApps, online educational game, Chemistry, Wordwall, genially, LearningApps |
|||||||
|