Articolul precedent |
Articolul urmator |
682 79 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 17:54 |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina, SAVIUC, Elena. Valorificarea practicilor incluzive în vederea optimizării incluziunii sociale a copiilor cu CES. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 555-560. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 555-560 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema valorificării practicilor incluzive în vederea asigurării incluziunii sociale a copiilor cu CES. Considerăm că incluziunea socială de succes a copiilor cu cerințe educaționale speciale este asigurată prin cooptarea potențialul tuturor agenților educaționali, sociali, valorificat în cadrul parteneriatului familie-instituție incluzivă-comunitate. În lucrare sunt expuse unele din experiențele relevante și practicile cu impact semnificativ asupra optimizării educației incluzive și asigurării succesului incluziunii sociale a preșcolarilor cu CES prin valorificarea unui proiect de parteneriat, scopul căruia a vizat cooperarea eficientă, durabilă, continuă dintre familie, grădiniță, comunitate pentru o implicare cât mai activă a părinților, cadrelor didactice, altor specialiști ai echipei multidisciplinare, a agenților comunitari în asigurarea incluziunii sociale a preșcolarilor cu CES. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziune socială, practici incluzive, preșcolari cu CES, proiect de parteneriat familie-instituție incluzivă-comunitate, social inclusion, inclusive practices, preschoolers with SEN, family-inclusive institution-community partnership project |
||||||
|