Rolul educației nonformale în incluziunea socială a copiilor deficienți de auz
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
560 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 16:26
SM ISO690:2012
SAVA (SANDU), Gabriela, SOLONTAI (BOTEZATU), Iuliana-Gabriela, PĂTRĂȘCOIU, Loredana-Adriana. Rolul educației nonformale în incluziunea socială a copiilor deficienți de auz. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 515-521. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Rolul educației nonformale în incluziunea socială a copiilor deficienți de auz


Pag. 515-521

Sava (Sandu) Gabriela, Solontai (Botezatu) Iuliana-Gabriela, Pătrășcoiu Loredana-Adriana
 
Universitatea din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2021


Rezumat

Necesitatea pregătirii copiilor cu deficiențe de auz pentru o mai bună integrare și incluziune socială, poate fi realizată cu mijloacele educației nonformale. Obiectivul general urmărit în cercetarea ce stă la baza acestui articol este identificarea comportamentelor indezirabile social ale copiilor cu deficiență de auz, identificarea și aplicarea strategiilor de educație nonformală care pot forma și dezvolta comportamente dezirabile social la copiii cu deficiență de auz.

The need to prepare children with hearing disabilities to better integration and social inclusion can be achieved by means of non-formal education. The general objective of the research underlying this article is to identify the socially undesirable behaviors of hearing-impaired children, to identify and apply non-formal education strategies that can shape and develop socially desirable behaviors in children with hearing-impaired.

Cuvinte-cheie
educația nonformală, copii cu deficiență de auz, incluziune socială,

non-formal education, children with hearing deficiency, social inclusion