Articolul precedent |
Articolul urmator |
560 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 16:26 |
SM ISO690:2012 SAVA (SANDU), Gabriela, SOLONTAI (BOTEZATU), Iuliana-Gabriela, PĂTRĂȘCOIU, Loredana-Adriana. Rolul educației nonformale în incluziunea socială a copiilor deficienți de auz. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 515-521. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 515-521 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Necesitatea pregătirii copiilor cu deficiențe de auz pentru o mai bună integrare și incluziune socială, poate fi realizată cu mijloacele educației nonformale. Obiectivul general urmărit în cercetarea ce stă la baza acestui articol este identificarea comportamentelor indezirabile social ale copiilor cu deficiență de auz, identificarea și aplicarea strategiilor de educație nonformală care pot forma și dezvolta comportamente dezirabile social la copiii cu deficiență de auz. |
||||||
Cuvinte-cheie educația nonformală, copii cu deficiență de auz, incluziune socială, non-formal education, children with hearing deficiency, social inclusion |
||||||
|