Articolul precedent |
Articolul urmator |
611 74 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 18:55 |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela, LEUȚANU, Gabriela. Specificul dezvoltării afectivităţii la copiii cu dizabilităţi intelectuale. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 329-336. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 329-336 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tulburările afective, frecvent întâlnite la copiii cu dizabilităţi, prezintă un risc major în dezvoltarea echilibrată a personalităţii. Intervenţia educativă din şcoala normală asupra acestor copii presupune atât o intervenţie pedagogică, educativă, cât şi o intervenţie psihologică, de specialitate, Obţinerea performanţelor este puternic dependentă de calităţi de menţinere a controlului, de a avea comportament constant, de a interveni și a-i îndruma individual pe copii să participe activ la luarea deciziilor privind comportamentul propriu. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, şcoală, copii cu dizabilități intelectuale, afectivitate, education, school, children with intellectual disabilities, affectivity |
||||||
|