Specificul dezvoltării afectivităţii la copiii cu dizabilităţi intelectuale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
611 74
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 18:55
SM ISO690:2012
CUCER, Angela, LEUȚANU, Gabriela. Specificul dezvoltării afectivităţii la copiii cu dizabilităţi intelectuale. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 329-336. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Specificul dezvoltării afectivităţii la copiii cu dizabilităţi intelectuale


Pag. 329-336

Cucer Angela, Leuțanu Gabriela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2021


Rezumat

Tulburările afective, frecvent întâlnite la copiii cu dizabilităţi, prezintă un risc major în dezvoltarea echilibrată a personalităţii. Intervenţia educativă din şcoala normală asupra acestor copii presupune atât o intervenţie pedagogică, educativă, cât şi o intervenţie psihologică, de specialitate, Obţinerea performanţelor este puternic dependentă de calităţi de menţinere a controlului, de a avea comportament constant, de a interveni și a-i îndruma individual pe copii să participe activ la luarea deciziilor privind comportamentul propriu.

Affective disorders, common in children with disabilities, present a major risk in the balanced development of personality. The educational intervention in the normal school on these children involves both a pedagogical, educational and a psychological intervention, specialized. Achieving performance is strongly dependent on qualities of maintaining control, to have constant behavior, to intervene and guide them individually children to actively participate in making decisions about their own behavior.

Cuvinte-cheie
educaţie, şcoală, copii cu dizabilități intelectuale, afectivitate,

education, school, children with intellectual disabilities, affectivity