Articolul precedent |
Articolul urmator |
576 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 02:04 |
SM ISO690:2012 TIMUŞ, Angela. Atitudinea cadrelor didactice faţă de integrarea copiilor cu deficienţe mintale şi de auz. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 244-257. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 244-257 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adesea, deficienţa de auz la copii este percepută altfel decât deficienţa mintală, cum este cazul unor cadre didactice care nu sunt bine informate sau nu au suficientă experienţă în abordarea copiilor cu deficienţe. Şi în cazul specialiştilor bine informaţi şi cu o experienţă mai bogată în lucrul cu copiii deficienţi există o diferenţă de percepţie, care poate influenţa decisiv atitudinea faţă de integrarea acestei categorii de copii. Are o influenţă importantă, în formarea percepţiei sociale asupra deficienţei, de un tip sau altul, nivelul de pregătire şi formare profesională? Există inflluenţe diferite exercitate de către mediul integrator al şcolilor obişnuite şi de către mediul separat al şcolilor din învăţământul special? |
||||||
Cuvinte-cheie atitudine, percepție socială, deficienţă mintală, deficienţă de auz, integrare |
||||||
|