Articolul precedent |
Articolul urmator |
591 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 17:44 |
SM ISO690:2012 BODORIN, Cornelia, CIUBOTARU, Natalia. Metode eficiente de antrenament auditiv-verbal. Metoda Ling. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 199-205. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | |||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | |||||
|
|||||
Pag. 199-205 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Reabilitarea auditiv-verbală a copiilor cu deficiențe de auz timp de mai multe decenii este una dintre cele mai importante probleme în pedagogia corecțională, în special a surdopedagogiei. Specialiștii în educația copiilor cu deficiente auditive consideră Metoda Ling ca fiind una dintre cele mai eficiente metode de antrenament auditiv și datorită faptului că este secvențială, ordonată și consistentă. Vizează patru aspecte ale comunicării verbale: acuratețea, viteza, economia de efort (absența mișcărilor articulatorii exagerate) și flexibilitatea. Se dorește, prin această metoda, să se dezvolte la copil abilitatea de a-și controla vocea și de a utiliza caracteristicile suprasegmentale ale limbajului (tăria, intensitatea). |
|||||
Cuvinte-cheie dizabilitate de auz, câmp auditiv, antrenament auditiv-verbal, abordarea complexă, pattern-urile vorbirii |
|||||
|