Problema de asistență psihopedagoică la distanță a copiilor cu tulburări din spectrul autist în condițiile Covid-19
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
345 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-16 16:50
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), Nadejda. Problema de asistență psihopedagoică la distanță a copiilor cu tulburări din spectrul autist în condițiile Covid-19. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 145-151. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Problema de asistență psihopedagoică la distanță a copiilor cu tulburări din spectrul autist în condițiile Covid-19


Pag. 145-151

Maximciuc Victoria1, Voitic (Corcevoi) Nadejda2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic cu profil tehnologic pentru copii cu vederea slabă
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

În acest articol se abordează problema aplicării instruirii la distanță pentru copiii cu cerințele educaționale speciale, îndeosebi pentru copiii cu tulburări din spectru autist. Pandemia a facilitat sporirea aplicării resurselor digitale în instuire, însă majoritatea platformelor digitale sunt folosite pentru copiii cu dezvoltarea tipică. Pentru realizarea instruirii la distanță trebuie să ținem cont de particularitățile dezvoltării a copiilor cu dizabilități, care sunt avantajele și dezavantajele instuiriila distanță.

In this article is described the problem of the application of distance learning for children with special educational needs, in particular for children with autistic spectrum disorders. The pandemic has facilitated an increase in the application of digital resources in education, but most digital platforms are used for children with typical development. In order to achieve distance learning, we need to take into account the particularities of the development of children with disabilities, the advantages and disadvantages of distance learning.