Articolul precedent |
Articolul urmator |
345 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-16 16:50 |
SM ISO690:2012 MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), Nadejda. Problema de asistență psihopedagoică la distanță a copiilor cu tulburări din spectrul autist în condițiile Covid-19. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 145-151. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 145-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se abordează problema aplicării instruirii la distanță pentru copiii cu cerințele educaționale speciale, îndeosebi pentru copiii cu tulburări din spectru autist. Pandemia a facilitat sporirea aplicării resurselor digitale în instuire, însă majoritatea platformelor digitale sunt folosite pentru copiii cu dezvoltarea tipică. Pentru realizarea instruirii la distanță trebuie să ținem cont de particularitățile dezvoltării a copiilor cu dizabilități, care sunt avantajele și dezavantajele instuiriila distanță. |
||||||
|