Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 0 |
SM ISO690:2012 GROSU, Mihail. Educația economică versus dezvoltarea durabilă. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.3, pp. 249-257. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.3, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 249-257 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
These notions, economics education and sustainable development, which emerged three to four decades ago, are closely interlinked, complementing each other and broadening the essence and economic content of each category. The true purpose of 250 economics education is the MAN – to ensure its well-being and security, at both individual and social level, and this goal has reached in a sustainable society. |
||||||
|