Educația economică versus dezvoltarea durabilă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
291 0
SM ISO690:2012
GROSU, Mihail. Educația economică versus dezvoltarea durabilă. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.3, pp. 249-257. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.3, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Educația economică versus dezvoltarea durabilă


Pag. 249-257

Grosu Mihail
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2021


Rezumat

These notions, economics education and sustainable development, which emerged three to four decades ago, are closely interlinked, complementing each other and broadening the essence and economic content of each category. The true purpose of 250 economics education is the MAN – to ensure its well-being and security, at both individual and social level, and this goal has reached in a sustainable society.