Cursuri masive online deschise în dezvoltarea profesorilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
339 8
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-03 21:12
SM ISO690:2012
DUMBRĂVEANU, Roza. Cursuri masive online deschise în dezvoltarea profesorilor. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 263-273. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Cursuri masive online deschise în dezvoltarea profesorilor


Pag. 263-273

Dumbrăveanu Roza
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

Massive Open Online Courses (MOOC) represent one of the opportunities for the professional development of the teachers. The paper describes some challenges for promoting MOOC in the education area. It emerged within the project Teachers’ Continuous Professional Training through Development of Massive Open Online Courses performed within the bilateral collaboration program Romania – Moldova. The MOOC movement is at the very early stage: the concept of MOOCs is new for teachers, the level of awareness on availability and usage of MOOCs is quite low among them. The paper investigates the challenges related with delivering MOOCs for the professional teacher development.