Aspecte interactive şi interdisciplinare în domeniul educaţiei plastice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
495 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 12:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:74 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883)
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (336)
SM ISO690:2012
MOCAN-VOZIAN, Ludmila. Aspecte interactive şi interdisciplinare în domeniul educaţiei plastice. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 219-224. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.4, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Aspecte interactive şi interdisciplinare în domeniul educaţiei plastice

CZU: 37.016:74

Pag. 219-224

Mocan-Vozian Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

The interdisciplinary activities develop new visions, experiences and allow new interpretations of the world around us. The collaboration between Arts and other curricular areas creates potential for a new knowledge of things, fertilization of ideas and their application in different fields. If we refer to fine arts education, we are sure that through this discipline there are possible connections with literature, music, history, geography, chemistry, mathematics and even with economics and statistics. Learning in connection with the arts increases creativity, exploration and research in different ways and from different perspectives.

Cuvinte-cheie
fine arts education, interdisciplinarity, parallel training, transversal training, Infusion