Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
620 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-31 17:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004 (59) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4243) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4595) |
SM ISO690:2012 DUMBRĂVEANU, Roza. Considerente în elaborarea lecţiilor video. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 2(45), pp. 4-22. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||||
Numărul 2(45) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.018.43:004 | ||||||||
Pag. 4-22 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Lecțiile video sunt una dintre principalele resurse didactice din învățământul la distanță, reprezentând înregistrări video ale conținuturilor educaționale. În condițiile de transfer forțat în regim de urgență a școlilor la învățământul la distanță, cadrele didactice au fost nevoite să facă față acestei provocări, fără să se țină cont de gradul lor de pregătire pentru a elabora resurse digitale educaționale. În lucrare, sunt descrise diverse caracteristici ale lecțiilor video, competențele profesionale de care trebuie să dea dovadă cadrele didactice, criterii de evaluare a resurselor digitale educaționale. Sunt puse în discuție unele aspecte ce țin de calitatea lecțiilor video, plasate în spațiul public și destinate elevilor și profesorilor din învățământul preuniversitar. |
||||||||
Cuvinte-cheie învăţământ la distanţă, resurse educaționale digitale, lecţii video, competențe profesionale ale cadrelor didactice, distance education, digital educational resources, video lessons, teachers‟ professional competences |
||||||||
|