Articolul precedent |
Articolul urmator |
513 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-03 11:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014:7(714)=133.1 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3915) |
ARTE. RECREAȚIE. DISTRACȚII. SPORT (5921) |
SM ISO690:2012 MOREL, Maia, DAUSSA PASTOR, Olga. Pratiques de médiation artistique et culturelle pour la conservation du patrimoine. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 76-83. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014:7(714)=133.1 | ||||||
Pag. 76-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această contribuție abordează noțiunea de „mediere artistică și culturală‖ și practicile adiacente care pot participa la revitalizarea patrimoniului. Prezentul studiu se înscrie într-un câmp de cercetare relativ recent, vizând medierea artistică și culturală ca mijloc de conservare și, în același timp, ca mijloc de promovare și de partajare a valorilor culturale comune. Cercetarea emite ipoteza precum că, odată implicat într-un proces de mediere artistică și culturală, publicul trăiește o autentică „experiență estetică‖, aceasta generând un efect de construire a noilor cunoștințe. Modelul de intervenție propus de noi tinde să instaleze un dialog între trecut și prezent, vizând în acest fel prezervarea și valorificarea patrimoniului. |
||||||
Cuvinte-cheie mediere artistică și culturală, patrimoniu, politici culturale, Québec |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Morel, M.</creatorName> <affiliation>Université du Québec à Montréal, Canada</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Daussa Pastor, O.</creatorName> <affiliation>Université du Québec à Montréal, Canada</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='fr'>Pratiques de médiation artistique et culturelle pour la conservation du patrimoine</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9</relatedIdentifier> <subjects> <subject>mediere artistică și culturală</subject> <subject>patrimoniu</subject> <subject>politici culturale</subject> <subject>Québec</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.014:7(714)=133.1</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Această contribuție abordează noțiunea de „mediere artistică și culturală‖ și practicile adiacente care pot participa la revitalizarea patrimoniului. Prezentul studiu se înscrie într-un câmp de cercetare relativ recent, vizând medierea artistică și culturală ca mijloc de conservare și, în același timp, ca mijloc de promovare și de partajare a valorilor culturale comune. Cercetarea emite ipoteza precum că, odată implicat într-un proces de mediere artistică și culturală, publicul trăiește o autentică „experiență estetică‖, aceasta generând un efect de construire a noilor cunoștințe. Modelul de intervenție propus de noi tinde să instaleze un dialog între trecut și prezent, vizând în acest fel prezervarea și valorificarea patrimoniului.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>