Концепуальні основи предмета «історія, культура і традиції українського народу» як базової дисципліни в циклі соціально-гуманітарних наук
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
356 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-04 15:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
008:37.016(477)=161.2 (1)
Civilizație. Cultură. Progres (818)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
ДЕРКАЧ, Ірина. Концепуальні основи предмета «історія, культура і традиції українського народу» як базової дисципліни в циклі соціально-гуманітарних наук. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 84-90. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Концепуальні основи предмета «історія, культура і традиції українського народу» як базової дисципліни в циклі соціально-гуманітарних наук

CZU: 008:37.016(477)=161.2

Pag. 84-90

Деркач Ірина
 
Гімназія ім. Т. Шевченка, Кишинів
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

În articol este studiat rolul obiectului „Istoria, cultura și tradițiile poporului ucrainean‖ în conservarea conștiinței naționale a etnicilor ucraineni, purtători ai codului genetic al propriei națiuni, al patrimoniului spiritual și cultural unic al acesteia, pentru a preveni pericolul de a fi considerați orfani în societatea polietnică a Republicii Moldova, pentru care este necesar de a fi utilizat material factologic interesant, completarea cu acesta a curriculumului din a. 2018. De asemenea, autorul ajunge la concluzia despre necesitatea formulării curriculumului pentru classele gimnaziale.

Cuvinte-cheie
obiectul „Istoria, cultura și tradițiile poporului ucrainean‖, curriculum din a. 2018, modernizarea învăţământului, ucraineni vestiți din Republica Moldova, curriculum pentru clase gimnaziale

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Dercaci, I.</creatorName>
<affiliation>Gimnaziu numit după T. Șevcenko, Chișinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='uk'>Концепуальні основи предмета &laquo;історія, культура і традиції українського народу&raquo; як базової дисципліни в циклі соціально-гуманітарних наук</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2020</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>obiectul „Istoria</subject>
<subject>cultura și tradițiile poporului ucrainean‖</subject>
<subject>curriculum din a. 2018</subject>
<subject>modernizarea învăţământului</subject>
<subject>ucraineni vestiți din Republica Moldova</subject>
<subject>curriculum pentru clase
gimnaziale</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>008:37.016(477)=161.2</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2020</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>&Icirc;n articol este studiat rolul obiectului &bdquo;Istoria, cultura și tradițiile poporului ucrainean‖ &icirc;n conservarea conștiinței naționale a etnicilor ucraineni, purtători ai codului genetic al propriei națiuni, al patrimoniului spiritual și cultural unic al acesteia, pentru a preveni pericolul de a fi considerați orfani &icirc;n societatea polietnică a Republicii Moldova, pentru care este necesar de a fi utilizat material factologic interesant, completarea cu acesta a curriculumului din a. 2018. De asemenea, autorul ajunge la concluzia despre necesitatea formulării curriculumului pentru classele gimnaziale.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>