Виртуальный образовательный ресурс (ВОР) в педагогической траектории
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1017 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004 (73)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
МИННАСЯН, Светлана, ГЕРШАНОВА, Анна. Виртуальный образовательный ресурс (ВОР) в педагогической траектории. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 42-48. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Виртуальный образовательный ресурс (ВОР) в педагогической траектории

CZU: 378.147:004

Pag. 42-48

Миннасян Светлана1, Гершанова Анна2
 
1 Армянский государственный педагогический университет им. Хачатура Абовяна, Ереван,
2 Российский новый университет (РОСНОУ), Москва
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2021


Rezumat

Această lucrare accentuează ideea că educația online trebuie să se bazeze (VER) pe rezultatul studiilor psihologice și pedagogice. Poate asigura continuitatea abordărilor metodice tradiționale și inovatoare ale educației și poate promova influența procesului educațional asupra formării și dezvoltării personalității limbajului. Metodologia acestei probleme este discutată cu luarea în considerare a abordării educaționale bazate pe competențe. De asemenea, arată necesitatea implicării unor exerciții complexe, care dezvoltă abilitățile logice și retorice ale elevilor în metodele de învățare la distanță. Posibilitățile didactice pentru dezvoltarea personalității limbajului sunt ilustrate prin exemplul resursei educaționale VER concepute pentru cursul Cultura vorbirii pentru dimensiuni pedagogice, tehnologiei informației și studierii textului.

Cuvinte-cheie
virtual, resursă, traiectorie, pedagogic, metodologie, limbaj, competențe