Articolul precedent |
Articolul urmator |
372 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-18 09:04 |
SM ISO690:2012 COSTEȚCHI-JUȘCA, Oxana. Managementul activității turistice în raport cu componentele sistemului informațonal contabil. In: Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii, 1 decembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, Vol.5, pp. 85-97. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii Vol.5, 2020 |
||||||
Seminarul "Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii" Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 85-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fiind o activitate cu caracter economic, care presupune o anumită modalitate de organizare și desfășurare, bazată pe antrenarea și utilizarea de resurse și obținerea de rezultate, turismul este supusîn mod obiectiv unui proces managerial. Elaborarea unor decizii corecte și în timp oportun este posibilă numai în condițiile în care conducerea unei entități economice dispune de informații suficiente cu privire la problemele și fenomenele cu care se confruntă. Cu alte cuvinte, conducerea eficientă și modernă presupune existența unui sistem informațional performant, capabil să furnizeze managementului toate elementele necesare fundamentării deciziilor. În cadrul sistemului informațional global al unei entități economice, un rol major îi revine subsistemului informațional contabil, care constituie instrumentul de bază al managementului activității, mai ales în activitatea de turism, care, datorită specificului, necesită o procesare continuă și intensă a datelor și informațiilor de către contabilitatea financiară și cea de gestiune. |
||||||
Cuvinte-cheie informaţie contabilă, contabilitatea de gestiune, contabilitatea financiară, management, turism, accounting information, management accounting, financial accounting, management, tourism |
||||||
|