Învăţarea online: între provocare şi oportunitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1660 320
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 13:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (39)
Organizarea instruirii (530)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila, PISĂU, Aurelia. Învăţarea online: între provocare şi oportunitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 6(124), pp. 20-25. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4384694
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(124) / 2020 / ISSN 1810-6455

Învăţarea online: între provocare şi oportunitate

Online Learning: Between Challenge and Opportunity

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4384694
CZU: 37.091:004

Pag. 20-25

Franţuzan Ludmila, Pisău Aurelia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 31 decembrie 2020


Rezumat

Acest articol prezintă datele unui studiu realizat în cadrul proiectului Reconfigurarea procesului de învăţare din învăţământul general în contextul provocărilor societale. Studiul a avut ca scop examinarea opiniilor cadrelor didactice, elevilor şi părinţilor privind învăţarea în mediul online. Acest tip de învăţare s-a dovedit a fi actual în condiţiile impuse de pandemie, însă insuficient pentru formarea competenţelor-cheie. S-a constatat că elevii consideră învăţarea online eficientă, profesorii – doar în combinaţie cu învăţarea tradiţională, iar părinţii – ineficientă. Digitalizarea este o modalitate de adaptare la condiţiile societăţii contemporane, reprezentând, totodată, condiţia succesului viitoarei generaţii. Prin urmare, adaptarea la schimbările impuse de pandemie a creat oportunităţi pentru dezvoltarea competenţei digitale în mediul educaţional.

The article presents the data derived from a study carried out within the project Reconfiguring the Learning Process in General Education in the Context of Societal Challenges. The study aimed to examine the views of teachers, students, and parents on online learning. This type of learning has proven to be relevant in the conditions imposed by the pandemic, but insufficient for the development of key competencies. It was found that students consider online learning effective, teachers believe it to be so only in combination with traditional learning, and parents consider it inefficient. Digitization is a way of adapting to the conditions of contemporary society, but it is also a condition for the success of the next generation. Thus an adaptation to the changes imposed by the pandemic has created opportunities for the development of digital competence in the educational environment.

Cuvinte-cheie
învăţare, învăţare online, tehnologii digitale, elevi, părinţi, cadre didactice,

learning, online learning, digital technologies, students, parents, teachers