Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1660 320 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 13:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (39) |
Organizarea instruirii (530) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila, PISĂU, Aurelia. Învăţarea online: între provocare şi oportunitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 6(124), pp. 20-25. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4384694 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(124) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4384694 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 20-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă datele unui studiu realizat în cadrul proiectului Reconfigurarea procesului de învăţare din învăţământul general în contextul provocărilor societale. Studiul a avut ca scop examinarea opiniilor cadrelor didactice, elevilor şi părinţilor privind învăţarea în mediul online. Acest tip de învăţare s-a dovedit a fi actual în condiţiile impuse de pandemie, însă insuficient pentru formarea competenţelor-cheie. S-a constatat că elevii consideră învăţarea online eficientă, profesorii – doar în combinaţie cu învăţarea tradiţională, iar părinţii – ineficientă. Digitalizarea este o modalitate de adaptare la condiţiile societăţii contemporane, reprezentând, totodată, condiţia succesului viitoarei generaţii. Prin urmare, adaptarea la schimbările impuse de pandemie a creat oportunităţi pentru dezvoltarea competenţei digitale în mediul educaţional. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învăţare online, tehnologii digitale, elevi, părinţi, cadre didactice, learning, online learning, digital technologies, students, parents, teachers |
||||||
|