Articolul precedent |
Articolul urmator |
664 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:005.95/96(478) (1) |
Organizarea instruirii (530) |
Management (1890) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Dezvoltarea personală a cadrului didactic în context professional. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 573-579. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:005.95/96(478) | ||||||
Pag. 573-579 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt analizate condițiile dezvoltării personale în context profesional. Formarea profesională continue este monitorizată de acte normative educaționale, dar și de necesitatea dezvoltării personale. Dezvoltarea personală care se realizează prin consilierea în dezvoltarea personală este ghidată de persoana cu inteligență psihologică. Brandingul profesional prin Modulul D, ca parte componentă a programelor de formare continue a cadrelor didactice, promovează politica educațională și este relevantă cu provocările/nevoile societale, personale. |
||||||
Cuvinte-cheie branding profesional, dezvoltare personală, inteligență psihologică, consiliere în dezvoltare personală, nevoile de dezvoltare personală, professional branding, personal development, psychological intelligence, personal development counseling, personal development needs |
||||||
|