Dezvoltarea personală a cadrului didactic – un imperativ al calității educației
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
374 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.12:159.923 (4)
Educație (14269)
Psihologie (3368)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Dezvoltarea personală a cadrului didactic – un imperativ al calității educației. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 512-516. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Dezvoltarea personală a cadrului didactic – un imperativ al calității educației

CZU: 371.12:159.923

Pag. 512-516

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

In the article are analyzed ideas about the concept of personal development. Teacher in this personal evolution represents the person with the characteristics: efficient, proactive, valuable personality. And the continuous personal development of the teacher represents the path to the style of professionalism through the qualitative dimensions of becoming a person and action. Self-fulfillment of personal needs will create conditions for the development of the efficient personality of the teacher, capable of qualitative involvement in the educational process.

Cuvinte-cheie
self - actualization, self - realization, personal development, teacher, qualitative dimensions of personal development