Articolul precedent |
Articolul urmator |
554 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 22:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.123 (16) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia. Repere psihopedagogice de integrare profesională a cadrelor didactice debutante în instituțiile de învățământ general din perspectiva activității de mentorat. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 483-488. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.123 | ||||||
Pag. 483-488 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects the psycho-pedagogical aspects of mentoring as a way of training and professional integration of novice teachers in educational institutions. The concepts of mentoring, mentor, functions, roles and competencies necessary to organize and carry out the mentoring activity are presented. |
||||||
Cuvinte-cheie mentoring, mentor, teacher, school, integration, personal development |
||||||
|