Repere psihopedagogice de integrare profesională a cadrelor didactice debutante în instituțiile de învățământ general din perspectiva activității de mentorat
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
554 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 22:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.123 (16)
Educație (14269)
SM ISO690:2012
CEBANU (SLUTU), Lilia. Repere psihopedagogice de integrare profesională a cadrelor didactice debutante în instituțiile de învățământ general din perspectiva activității de mentorat. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 483-488. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Repere psihopedagogice de integrare profesională a cadrelor didactice debutante în instituțiile de învățământ general din perspectiva activității de mentorat

CZU: 371.123

Pag. 483-488

Cebanu (Slutu) Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

This article reflects the psycho-pedagogical aspects of mentoring as a way of training and professional integration of novice teachers in educational institutions. The concepts of mentoring, mentor, functions, roles and competencies necessary to organize and carry out the mentoring activity are presented.

Cuvinte-cheie
mentoring, mentor, teacher, school, integration, personal development