Articolul precedent |
Articolul urmator |
516 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 11:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:316.77-053.2 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 BARALIUC, Nadejda. Comunicarea eficientă cu copiii de vârstă preşcolară. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 256-260. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:316.77-053.2 | ||||||
Pag. 256-260 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Effective communication involves expressing the content of ideas and intentions of communication partners, which can be done intentionally or involuntarily, consciously or unconsciously through gestures, facial expressions; body position, clothing style, and even silence can convey meanings. Effective communication is first a matter of trusting and accepting children's ideas and feelings. |
||||||
Cuvinte-cheie effective communication, sender, receiver, responsibilities, Discipline |
||||||
|